TDAH i tecnologia a l’aula: oportunitats, riscos i estratègies perquè les eines digitals siguin aliades de l’aprenentatge
En aquest article descobriràs estratègies de regulació emocional a l’aula per afavorir l’adaptació escolar i la tornada a classe després de l’estiu.
Ja pots matricular-te als nostres cursos amb data d’inici al setembre. Tots estan 100% homologats, certificats oficialment per universitats reconegudes, i són vàlids per a oposicions, borses de treball, sexennis i concursos de trasllat.
Els cursos homologats no només milloren la teva puntuació a la borsa, sinó que també pot ser determinant per accedir a determinades places. I a més són baremables i vàlides per a concursos de trasllat, oposicions i sexennis.
A la IV Jornada de Neuroeducació, experts de referència exploraran com podem transformar l’ensenyament a partir dels darrers avenços en neurociència. A través d´un enfocament basat en evidència científica, la jornada convida a reflexionar sobre com l´educació pot ser més humana, innovadora i inclusiva.
La intel·ligència artificial revoluciona l’educació en personalitzar l’aprenentatge, optimitzar l’ensenyament i oferir retroalimentació immediata. Aquest article explora els seus beneficis, desafiaments ètics i estratègies per a una integració efectiva a les aules.
El Trastorn del Desenvolupament del Llenguatge (TDL) dificulta la comunicació i laprenentatge, afectant la vida social. Aquest article aborda el seu impacte i la importància de la detecció primerenca per a una societat més inclusiva.
Guia pràctica amb estratègies efectives perquè docents i famílies fomentin l’autoestima infantil i juvenil, promovent confiança, autonomia i benestar emocional des de casa i escola, amb accions concretes i reflexions clau.
El Nadal ofereix una oportunitat única per promoure la diversitat i la inclusió, ensenyant valors d’empatia i respecte mitjançant activitats significatives que enriqueixen tant a l’aula com a casa.
El Trastorn del Desenvolupament del Llenguatge (TDL) està estretament relacionat amb dèficits en funcions executives, afectant llenguatge, aprenentatge i socialització. Integrar enfocaments cognitius i lingüístics en millora la intervenció.