cursos certificats
Informació General dels Cursos
Mestres i professores, pedagogues i psicopedagogues, psicòlogues, neuropsicòlogues, logopedes i orientadors amb interès en la temàtica i l’atenció a la diversitat. Famílies i particulars interessats en la neurociència i leducació.
Si t’interessa qualsevol dels nostres cursos pots inscriure’t sense cap problema ja que no necessites cap requisit ni experiència o coneixement previ.
Sí, un cop inscrit rebràs un correu electrònic de confirmació del curs adquirit i podràs accedir al campus virtual per començar el curs quan vulguis.
Si ja has realitzat cursos amb Integratek el teu nom d’usuari (correu electrònic) i contrasenya seran els que vas utilitzar en registrar-te anteriorment, si no recordes la teva contrasenya la pots recuperar AQUÍ .
Tot el contingut del curs el trobaràs disponible al teu compte del Campus Virtual. L’accés a la plataforma és automàtic un cop hagis rebut la confirmació de la compra. Podràs accedir amb el teu correu electrònic i contrasenya i començar a realitzar la teva formació en línia.
Tots els continguts de la formació, el material audiovisual i els continguts descarregables són en castellà.
Sí, el més important és que avancis al teu ritme perquè puguis aprofundir amb els continguts segons els teus interessos. Així, pots dedicar més o menys temps per bloc segons les teves predileccions.
Has de tenir en compte les dates en què finalitza la convocatòria on estàs inscrit ja que, després d’aquestes, no serà possible realitzar les activitats d’avaluació i no podràs certificar o homologar el curs.
D’altra banda, els continguts i materials estaran accessibles perquè els puguis visualitzar i descarregar els documents mentre el curs estigui actiu.
És així. Tindràs accés al curs mentre estigui actiu a través del teu compte al campus virtual, encara que ja hagis finalitzat la formació.
Els nostres cursos estaran actius a la web de forma il·limitada però estan subjectes a canvis si es donen les següents condicions:
a) Els cursos poden estar subjectes a canvis per actualitzacions tècniques, de contingut o de context (canvis legislatius, canvis relacionats amb avenços mèdics o nova evidència científica, etc.). En aquest cas, ens reservem el dret de fer modificacions als blocs o finalitzar el curs per actualitzar-lo previ avís i notificació amb antelació als usuaris.
b) Els nostres cursos estan subjectes a drets d’autor . Si canvieu alguna condició referent a la distribució del treball amb aquests autors, l’empresa es reserva el dret de modificar els blocs dels cursos o finalitzar-los en el cas que acabi el contracte de distribució amb l’autor, amb l’avís previ i la notificació amb antelació als usuaris.
Contingut i avaluació
Al Campus Virtual trobaràs tot el material del curs en format multimèdia i PDF. Tots els documents en PDF es poden descarregar sempre que vulguis. Els vídeos només es poden visualitzar a través de la plataforma.
Al final de cada mòdul o cada 2-3 trobareu un qüestionari d’avaluació sobre el contingut d’aquest tema.
Cadascun dels nostres cursos està format per un nombre de blocs o mòduls formatius. A cada un o cada 2-3 blocs, segons el curs, es proposa un qüestionari que ens ajudarà a consolidar els continguts que anem treballant a cada unitat. Hauràs de superar-ho amb un 80%. El sistema d’avaluació serà online i pots fer-ho tantes vegades com vulguis.
De vegades, algun dels cursos té activitats d’avaluació extra que et desenvolupem a l’interior de la secció ‘Avaluació’ dels mòduls.
En finalitzar el curs hauràs de fer l’Enquesta de Satisfacció per obtenir el Certificat. L’enquesta només serà accessible si heu completat el progrés del curs i heu realitzat els qüestionaris dels blocs formatius.
Per a més facilitat en el seguiment de la formació, al Campus Virtual trobaràs el Menú del curs amb tots els continguts ordenats segons l’estructura que ha dissenyat l’equip de formadors i formadores.
En la majoria dels cursos cal el compliment d’objectius a les unitats de forma consecutiva, així que algunes romandran bloquejades fins a completar activitats, blocs o qüestionaris anteriors. En cap cas, no hi ha un temps específic per a la realització de cada bloc.
De la mateixa manera, el certificat de la formació només s’obtindrà quan s’hagin completat tots els blocs independentment de l’ordre realitzat.
Cada curs de Formació Online Integratek té assignat un equip de formadors i formadores que s’encarreguen de dissenyar i proporcionar el material i el contingut tècnic del curs.
D’altra banda, a cada curs s’assigna un/a tutor/ai un/a coordinador/a pedagògic/a que t’ajudaran a resoldre els dubtes i t’acompanyaran en el teu procés formatiu.
Si tens dubtes sobre la matèria o vols fer una consulta, pots adreçar-te al tutor de la formació a través del fòrum de discussió que trobaràs a cada formació del Campus Virtual.
Campus Virtual
Pots accedir al Campus Virtual des del web d’ Integratek a través del botó “Accedeix al campus virtual” , que trobaràs a la franja superior dreta. També pots entrar mitjançant l’enllaç d’accés que trobareu al correu de confirmació de la compra del curs.
Hauràs d’iniciar sessió amb l’usuari (correu electrònic) i la contrasenya, que hagis establert a l’hora de fer la inscripció.
Només necessites un dispositiu (ordinador, tauleta o mòbil) amb connexió a internet.
Has d’accedir al Campus Virtual amb les teves claus d’accés (correu electrònic i contrasenya).
El campus virtual està disponible per a qualsevol dispositiu, així que pots utilitzar el que millor s’adapti a les teves necessitats.
No obstant això, et recomanem que feu el curs des d’un ordinador o tablet, ja que podràs visualitzar de forma més adequada els vídeos, descarregar el material complementari i realitzar els qüestionaris d’avaluació.
Les formacions en línia es realitzen a través de la plataforma virtual “Moodle”.
Et recomanem utilitzar Google Chrome i Firefox per a l’ús de la nostra plataforma. És important que les acceptis les galetes des del teu navegador per permetre l’accés al Campus Virtual.
És clar! Només hauràs d’accedir al teu compte i dirigir-te al perfil, on podràs editar les teves dades personals sempre que ho necessitis.
El DNI és un camp obligatori que hauràs de completar al teu primer accés a la plataforma. D’aquesta manera, en descarregar el certificat, el DNI apareix inclòs al document.
No obstant això, si vols corregir-ho, pots modificar-ho des del teu compte, editant el perfil i guardant els canvis. El certificat es completa automàticament i podràs tornar-lo a descarregar modificat.
Tots els certificats dels cursos realitzats queden registrats al compte d’usuari.
Per descarregar-lo de nou pots adreçar-te a l’últim apartat del propi curs o bé, a la secció de “Els meus certificats” del teu perfil trobaràs l’enllaç de descàrrega de tots els certificats que hagis completat.
Certificat Integratek
En acabar el curs obtindràs un certificat propi d’Integratek amb la informació de l’edició, la durada i la data de finalització.
En aquest cas, no té valor oficial però verifica (dóna autenticitat a la identitat de lusuari que ha completat el curs) i acredita que shan complert uns objectius, continguts i avaluació de la formació.
Podràs descarregar el teu certificat de compleció en el moment que finalitzis el curs. Consulta a l’apartat d’Homologació en cas que vulguis homologar la teva formació.
Un cop finalitzat el curs i al darrer apartat hauràs de completar l’enquesta de satisfacció i immediatament, podràs descarregar el teu certificat en format PDF. A més, aquest certificat quedarà desat al vostre compte d’usuari per si necessiteu perquè estigui accessible en qualsevol moment que necessiteu.
Al certificat trobaràs el codi QR de verificació del teu certificat. Només haureu d’escanejar aquest codi per comprovar que el vostre certificat és vàlid.
El certificat de compleció d’Integratek mai no caduca. Podràs verificar-ho quan vulguis i quedarà validat per sempre.
Sí, si necessites modificar alguna dada del vostre certificat, com ara el vostre nom o el DNI, podràs accedir al teu compte d’usuari i editar el perfil. Automàticament, les dades modificades quedaran reflectides al certificat.
Reconeixement i Homologació de Cursos
Si la teva CCAA té un conveni d’homologació amb nosaltres, ens encarregarem de fer la sol·licitud d’homologació a la plataforma corresponent. Un cop finalitzi el curs, només hauràs de presentar el teu certificat perquè el curs quedi totalment acreditat per la teva comunitat autònoma.
Si ets mestre d’Infantil o Primària, d’Educació Especial (Atenció a la Diversitat i/o Orientació) i Professorat de Secundària inscrits a la borsa de treball de la conselleria de la vostra CCAA podràs acreditar els nostres cursos com a Formació Permanent del professorat. També si estàs en procés d’oposicions pots presentar els crèdits dels nostres cursos com a mèrits de formació.
Per poder acreditar les hores dels teus cursos com a Formació Permanent del Professorat has d’estar inscrit en una de les nostres edicions de qualsevol curs que t’interessi realitzar i finalitzar-ho abans de la data de resolució que apareix a la web.
Un cop completat el curs, i en la data prevista de finalització nosaltres tramitem la gestió a cada comunitat autònoma, no cal que presentis el certificat propi d’Integratek que pots descarregar des de la plataforma.
Sí, has de finalitzar el curs amb data màxima a la finalització de la convocatòria. Tens disponible la data de resolució vigent a la pàgina d’ Homologació .
Si no has pogut finalitzar el curs en aquesta data, no podrem tramitar el teu expedient i t’hauràs d’inscriure a la següent edició.
Per descomptat! El material del curs i els continguts estaran disponibles de forma permanent a la plataforma perquè el puguis consultar sempre que vulguis.
L’homologació de les formacions depèn de l’aprovació de cada comunitat autònoma. Per això, únicament poden acreditar el curs els alumnes que pertanyin a una CCAA amb un conveni aprovat i, a més, al llistat de la resolució s’inclogui aquesta formació, ja que algunes CCAA no acrediten tots els cursos.
En cas que sigui un curs certificat amb IDP-ICE de la UB, sí que pots reconèixer la teva formació però hauràs de fer el tràmit pel teu compte, ja que nosaltres no tenim activat el conveni i no es tramitarà de forma automàtica, encara que sigui un curs amb valor oficial.
CURSOS CERTIFICATS PER IDP-ICE de la UNIVERSITAT DE BARCELONA
Els cursos certificats per l’IDP-ICE de la Universitat de Barcelona són oficials i homologats, cosa que significa que tenen una acreditació que ratifica l’autenticitat de les accions formatives i són vàlids per a l’especialització professional a diferents àrees productives del sector públic i privat.
Si ets docent o mestre, els cursos són baremables per a oposicions, sexennis, borses de treball i formació contínua per a tot el cos de professors i mestres a totes les comunitats autònomes d’Espanya, cosa que facilita l’accés a places públiques.
Normalment, hauràs de presentar una sol·licitud de reconeixement davant de l’organisme que gestiona les oposicions o el sistema d’avaluació de sexennis/triennis. Inclou tota la documentació necessària.
Cada procés pot variar segons la normativa vigent, de manera que és important estar ben informat i seguir els passos adequats.
No obstant això, us recomanem que feu el curs des d’un ordinador o tablet, ja que podreu visualitzar de forma més adequada els vídeos, descarregar el material complementari i realitzar els qüestionaris d’avaluació.
Tot i això, AQUÍ tens la llista dels cursos que estan certificats actualment per la IDP-ICE de la UB i també les dates de les edicions.
BONIFICACIÓ DE CURSOS PER FUNDAE
La FUNDAE és un crèdit estatal que s’atorga a les companyies espanyoles per tal que la facin servir per capacitar els seus treballadors.
La bonificació aplica per a treballadors de qualsevol empresa o centre educatiu concertat o privat . Cal cotitzar a la seguretat social per poder bonificar els cursos.
Els nostres cursos certificats de 10h, 30h i 60h estan adherits a Fundae . Es poden bonificar tots els cursos al 100%.
La nostra formació de Masterclass i Webinars de ITK Academy no està adherida a FUNDAE.
La tramitació la pot fer directament el teu centre de treball a través de la gestoria que porta les cotitzacions de la Seguretat Social.
Si l’empresa no està familiaritzada en com tramitar-ho, a Integratek oferim el contacte de servei extern per gestionar-ho. El cost daquest servei també és bonificable. Envia’ns un mail a info@integratek.es i t’expliquem com fer-ho.
Si sol·licites la bonificació d’una formació, has de completar el curs abans de la data de finalització que s’hagi indicat en la tramitació de la bonificació.
No, el crèdit per a formació és anual. Per tant, la formació s’ha de completar abans de l’any vigent per poder beneficiar-se de la bonificació.
Únicament les empreses petites de menys de 50 treballadors poden acumular el crèdit d’un any a l’altre sempre ho sol·licitin per escrit a FUNDAE abans de l’1 de juliol del mateix any.
Sí, es pot dividir la formació i realitzar unes hores l’any actual i la resta el proper any. En aquest cas, s’utilitzarà el crèdit de l’any corresponent segons les hores bonificades a cadascun.
Si com a empresa o centre vols fer més d’una inscripció per a diversos treballadors, nosaltres ens en encarreguem. Pots realitzar un únic pagament per transferència bancària i posteriorment, gestionem les matricules de cada participant.
TALLERS ONLINE
Un cop realitzada la inscripció, rebràs un correu amb les instruccions per accedir al taller a través de la nostra plataforma en línia. Podràs connectar-te des de qualsevol dispositiu amb connexió a internet.
La sessió en directe s’emetrà a través de l’Auditori i podreu consultar els vídeos de les sessions i descarregar els materials i el certificat a través del nostre Campus Virtual.
Podràs accedir al contingut en diferit fins a la data límit que indiqui la informació del taller on vulguis inscriure’t. Durant aquest temps, podràs veure les sessions tantes vegades com necessitis.
El taller s’emetrà en streaming en directe a la data indicada. Posteriorment, quedarà disponible en diferit per als que no puguin assistir-hi en viu.
Sí, tots els participants rebran un certificat de participació un cop completat el taller i realitzat l’enquesta de satisfacció. El podràs baixar a través del Campus Virtual.
Sí, al nostre Campus Virtual tindràs accés a materials complementaris que podràs descarregar i utilitzar com a referència.
Sí, durant l’emissió en directe hi haurà un espai per a preguntes i respostes.
Només necessites una connexió a internet estable i un dispositiu (ordinador, tauleta o mòbil) amb accés a un navegador web.
Si experimenteu algun problema tècnic, podeu contactar amb el nostre suport a través del correu info@integratek.es.
CISTELL DE COMPRES
Inscripció de cursos
A la secció de “Cursos homologats” trobaràs la nostra oferta formativa. Un cop hagis triat el curs que més t’interessi, hauràs de seleccionar la convocatòria que millor s’adapti a les teves necessitats i podràs afegir-lo a la cistella de la compra.
A continuació, hauràs de finalitzar la compra, on heu d’introduir les vostres dades personals per completar la inscripció. Finalment, podràs fer el pagament mitjançant targeta de crèdit/dèbit.
Després de finalitzar la compra, rebràs un correu de confirmació amb els detalls de la comanda. Si no el reps, recorda revisar la safata de correu brossa del teu correu. En el cas que tampoc hi sigui, pots contactar amb nosaltres via email: soporte@integratek.es
Després de rebre la confirmació, podràs accedir al Campus Virtual i començar el curs quan vulguis.
Un cop triat el producte que més t’interessi has de fer clic sobre “Afegir al carret” i quedarà a la teva bossa fins que decideixis seguir comprant o finalitzar compra.
Botiga Online
Un cop triat el producte o productes que més t’interessin, has de punxar sobre “Afegir a la cistella” i quedaran a la teva bossa fins que decideixis seguir comprant o finalitzar compra.
Has de clicar sobre el carro i t’apareixeran els productes seleccionats, pots continuar comprant o finalitzar la compra per fer el pagament. Recorda comprovar el vostre import i els productes seleccionats.
Si vols completar la compra més tard, els productes quedaran guardats a la teva cistella de compra per un temps limitat. En cas que no finalitzis la compra, el carret es buidarà i la compra serà cancel·lada.
Sí, t’has de registrar omplint el formulari. Si ja ets client pots accedir amb el teu usuari que serà el teu correu electrònic i contrasenya. Si l’has oblidat pots recuperar-la fent clic sobre “vas oblidar la contrasenya”.
Sí, posterior a la compra rebràs un correu de confirmació amb els detalls de la teva compra. Recorda que si necessites una factura l’has de sol·licitar al correu: cursos@integratek.es
ENVIAMENTS, FACTURES I MÈTODES DE PAGAMENT
Enviament i COSTOS d'enviament
Després de rebre i preparar la comanda, l’enviament es farà per missatgeria en modalitat paqueteria. El lliurament es farà a l’adreça d’enviament que hagis indicat a la compra en un termini de 24/48h en dies laborals per a la Península i 48/72h a Balears.
Si fas la teva comanda durant un cap de setmana o dia festiu, es tramita el dia laborable següent.
En cas d’absència en el moment del lliurament, l’empresa de repartiment contactarà amb tu via telefònica per concretar una nova entrega.
Les despeses d’enviament varien segons l’adreça d’enviament. Els enviaments a la Península tenen un cost de 3,90€, les Balears de 7,40€ i les Canàries de 5,90€.
Totes les comandes d´un import superior a 80€ tenen un cost d´enviament gratuït.
No, les compres de la botiga en línia només estan disponibles per a Espanya, Península, Balears i Andorra.
En el cas d’Andorra es deixaran a la Seu d’Urgell, just abans de la frontera a la Farga de Moles, us enviarem un codi de recollida i qualsevol persona amb aquest codi pot entrar al despatx i recollir el paquet.
MÈTODES DE PAGAMENT
Pots pagar amb targeta de crèdit Visa o Mastercard. Utilitzem RedSys/Servired. Pagament segur amb targeta de crèdit mitjançant una entitat financera.
Els pagaments de fora d’Espanya es poden fer amb targeta de crèdit/dèbit a través de Stripe.
És clar que sí! Totes les nostres formacions online estan orientades a diferents països i es poden pagar a través de la plataforma de pagament segur Stripe.
Recorda que les formacions estan en idioma castellà.
Principalment, tots els cursos i productes s’han d’adquirir a través del nostre web. En cas que prefereixis fer el pagament per transferència bancària, no hi ha cap problema. Per això has d’escriure un correu electrònic a info@integratek.es sol·licitant la comanda i indicant les teves dades de facturació. T’enviarem una factura amb els detalls de la comanda i el número de compte bancari on fer la transferència.
No t’has de preocupar de res. Integratek assegura l’absoluta confidencialitat i privadesa de les dades personals recollides i per això s’han adoptat mesures de seguretat per evitar l’alteració, pèrdua, tractament o accés no autoritzat i garantir així la seva integritat i seguretat. Per a més informació pots consultar la nostra Política de privadesa.
Si necessites la factura de la teva compra, la pots sol·licitar a través del correu electrònic info@integratek.es indicant el número de comanda i les dades de facturació. Te l’enviarem com més aviat millor.