Aconsegueix un 5% de descompte per a la teva propera compra.
Descobreix les darreres novetats d'Integratek i obté un 5% de dte. a la teva primera comanda.
Desbloquejar el potencial dislèxic.
Dean Bragonier és Fundador i Executiu Dislèxic de NoticeAbility, organització sense ànim de lucre que es dedica a què estudiants amb dislèxia identifiquin els seus talents i així construeixin i enforteixin la seva autoestima. Incorporen la neurociència de la dislèxia, les millors pràctiques en educació especial i la tecnologia de Silicon Valley per crear currículum d’aprenentatge i programes de formació adreçada a docents per a distribució global.
Actualment és Board Member de la International Dyslexia Association (IDA). És Council Member a SPREAD the WORD, organització que treballa en la difusió sobre com crear conscienciació i assegurar suficient atenció pública cap a la situació educativa actual dels joves. És Power Launch Social Impact Fellow-2016, plataforma que connecta líders socials amb recursos econòmics, mentors i una robusta xarxa de consultors i col·legues iguals.
Influenciat pels reptes associats a la seva dislèxia, Dean es va convertir en un estudiant universitari diligent i reeixit després de la lluita constant durant l’educació secundària. Va desenvolupar el seu entusiasme per aprendre quan va començar a estudiar a Bates College, impulsat per l’enfocament educatiu únic de la institució i el suport continu a estudiants amb diferències d’aprenentatge. Després de graduar-se a Bates va seguir el seu instint emprenedor i va adquirir un restaurant petit a Martha’s Vineyard Island que va acabar transformant en una gran empresa (veure Boston Magazine de juliol 2001). L’esforç que va fer servir el va ajudar a contextualitzar els seus difícils i ardus anys acadèmics i descobrir els autèntics talents de la seva ment dislèxica. Ha fundat les seves pròpies organitzacions sense ànim de lucre i ha participat com a membre de junta i consultor a moltes altres. NoticeAbility és on culmina la seva passió per l’educació des de la convicció que els avantatges de la dislèxia sospesen amb escreix els reptes associats a aquesta.