Escull el curs que més t’interessi i selecciona l’edició del curs que vols assistir.
Que comenci l’aventura!

Oferta!
280,00 225,00

Impartits per professionals de la Unitat de Trastorns d'Aprenentatge Escolar (UTAE) de l'Hospital Sant Joan de Déu | Formacions reconegudes pel Departament d’Educació | 4 tallers sobre diferents trastorns del neurodesenvolupament en els quals aprendràs a diagnosticar i a realitzar intervencions específiques. | 8, 10, 11 i 12 de Juliol.

Puntuat amb 4.35 de 5
70,00

Amb Jesús C. Guillén | La neuroeducació constitueix un enfocament integrador i transdisciplinar que té com a objectiu millorar els processos d'ensenyament i aprenentatge valent-se de les recerques científiques sobre el cervell. Utilitzant aquesta informació, a través d'un enfocament vivencial, en aquest curs proporcionarem coneixements i orientacions pràctiques perquè qualsevol educador pugui millorar la seva acció pedagògica.

Puntuat amb 4.00 de 5
70,00

Amb Helena Alvarado | Las DEA no resultan fáciles de describir ni tampoco de operativizar y no lo son ni para el investigador, ni para el clínico, ni para el educador. El concepto y la definición son muy cambiantes y van evolucionando continuamente a lo largo del tiempo. Sin embargo, hay un consenso unánime en la importancia de la intervención precoz y multimodal para una mayor compensación del trastorno y para evitar el sufrimiento emocional que genera tener dificultades de aprendizaje.

70,00

Amb Rafael Bisquerra | 10 hores de formació reconegudes pel Departament d'Ensenyament | Aquesta activitat formativa es proposa transformar les paraules que expressen emocions en un mapa que ens ajudi a navegar pel complex univers de les emocions. Saber on estem i on volem anar; albirar com podem navegar pel món emocional amb majors probabilitats per arribar a bon port. Tot això repercuteix en la millora de la convivència i en el benestar personal i social.  

70,00

Amb Helena Alvarado | 10 hores de formació reconegudes pel Departament d'Ensenyament | La intervenció en nens i adolescents per a la millora del comportament i les emocions sempre ha estat una assignatura pendent a l'àrea educativa, centrant com a prioritat l'aprenentatge i les metodologies d'estudi.

70,00

Amb Rosabel Rodríguez | 10 hores de formació reconegudes pel Departament d'Ensenyament |  La recerca de la igualtat i la individualització de l’ensenyament, comporta la necessitat que l’escola reconegui les diferències individuals de l’alumnat i, en funció de la seva diversitat, planifiqui la seva resposta educativa d’acord amb les característiques, possibilitats i capacitats de cada un dels estudiants.

70,00

Amb Elisabet Suades i González + Marta Valls i Pla (UTAE) | 10 hores de formació reconegudes pel Departament d'Ensenyament | El trastorn específic del llenguatge (TEL) és una limitació significativa del llenguatge que no és deguda a una pèrdua auditiva, dany cerebral, baixa intel·ligència, factors socioambientals o alteracions en el desenvolupament afectiu.

70,00

Amb Jesús C. Guillén | Basant-nos en les recerques científiques més recents sobre el funcionament i desenvolupament de el cervell en la infància, en aquest curs volem proporcionar, a través d'un enfocament vivencial, coneixements i orientacions pràctiques que creiem que poden ser útils per a qualsevol educador.

70,00

Amb María Garau i Rolandi | 10 hores de formació reconegudes pel Departament d'Ensenyament | La dislèxia afecta a un rang de 5 a 17% de la població. És dels trastorns d'aprenentatge mes estudiat, no obstant això, encara hi ha cert desconeixement per part de la població.
 L'objectiu d'aquest curs és donar a conèixer què és la dislèxia, els seus símptomes i com intervenir.

70,00

Amb Cristina Boix Lluch + Anna Mesas Ruiz + Monsterrat Arellano Pedrola (UTE) | 10 hores de formació reconegudes pel Departament d'Ensenyament | El Trastorn per Dèficit d'Atenció i Hiperactivitat (TDAH) és un trastorn que, en major o menor grau, persisteix al llarg de tota la vida. El TDAH s’inicia a la infància i es caracteritza per dificultats per mantenir l’atenció, hiperactivitat o excés de moviment i  dificultats en el control dels impulsos. Actualment es parla d'una prevalença entre el 5-7% de la població.

70,00

Amb Cristina Garcia i López + Montse Guitet i Julià (UTAE) | 10 hores de formació reconegudes pel Departament d'Ensenyament | El Trastorn de l’Espectre de l’Autisme (TEA) es un trastorn del neurodesenvolupament que implica dificultats en les àrees de la comunicació social recíproca, i la conducta i/o interessos repetitius.

20,00

Formació reconeguda pel Departament d'Ensenyament. Aquestes jornades ens faran viure l’experiència dels nens que tenen diferències d’aprenentatge i podrem escoltar en primera persona les seves experiències dins de l’aula. També tindrem l’oportunitat d’escoltar les últimes recerques que s’estan duent a terme en el camp de les diferències d’aprenentatge i la seva aplicació dins del procés educatiu. L’esdeveniment es desenvoluparà íntegrament en castellà.