Carregant Esdeveniments

Formador

Localizaci贸n

Formato

D铆a

Trobar Esdeveniments

Propers Esdeveniments

Navegaci贸 de la llista d'Esdeveniments

Educar con 3 Cs: capacidades, competencias y coraz贸n 26 de Mayo en Madrid

26 maig de 09:00 a 19:30

La Educaci贸n, s贸lo es educaci贸n cuando posee aut茅nticos valores, aquellos que despiertan en los ni帽os y ni帽as la sensibilidad y los hace part铆cipes de los grandes sentimientos humanos.

Taller de conductes conflictives a l’aula. Aprendre a gestionar els nens i els adolescents dif铆cils 26 de Mayo en Barcelona

26 maig de 09:00 a 19:30

Els problemes conductuals a l'aula s贸n una de les primeres dificultats que declaren els professors; sembla que cada vegada m茅s freq眉entment aquests inconvenients ralenteixen el bon funcionament de l'aula i poden generar veritables conflictes entre els adults i els alumnes. Desafortunadament no existeix la recepta m脿gica per solucionar-ho i tampoc funcionen de manera resolutiva les solucions m猫diques i farmacol貌giques. Massa sovint els professors es queden sols i sense altres recursos per gestionar situacions que poden degenerar en agressivitat i tal…

Artneurones a “tope”! Ritme, cant, dansa i lectura a escena 2 de Juny a Barcelona

2 juny de 09:00 a 19:30

Com 茅s la teva classe? Un auditori? Una oficina? Un laboratori? Una聽flipped聽classroom聽? Et convidem a un aula-escenari on tot el p煤blic som els artistes. S铆, s铆, has llegit b茅: una classe amb tot el col路legi alhora! Una did脿ctica esc猫nica posa a tot l鈥檃lumnat en peus, la classe es teixeix entre tots, no es pot no participar, no comunicar, perqu猫 la sinergia聽grupal聽i l鈥檃mena activitat ens comprometen de seguida. 脡s una did脿ctica per a t铆mids, perqu猫 no cal sortir a l鈥檈scenari, ja…

Curs sobre DEA. Detecci贸, diagn貌stic i intervenci贸 a l’aula i a casa 9 de Juny a Barcelona

9 juny de 09:00 a 19:30

El desenvolupament de les persones amb DEA (Dificultats Espec铆fiques d'Aprenentatge), en relaci贸 als s铆mptomes que es manifesten, la seva gravetat i les ajudes donades per a l'ambient, determina la seva adaptaci贸 global i, en s铆ntesi, el seu equilibri personal, escolar, social i familiar. Les DEA, a difer猫ncia dels coneguts trastorns espec铆fics d'aprenentatge (lectura, escriptura i matem脿tiques), abasten un major ventall d'afectaci贸, en els que s'inclouen els trastorns d'aprenentatge. Aborden, per tant, lectura, escriptura i matem脿tiques, parla, llenguatge, desatenci贸 i hiperactivitat…

Alumnado con altas capacidades intelectuales: detecci贸n, evaluaci贸n e intervenci贸n 9 de Junio en Madrid

9 juny de 09:00 a 19:30

La b煤squeda de la igualdad y la individualizaci贸n de la ense帽anza, conlleva la necesidad de que la escuela reconozca las diferencias individuales del alumnado y, en funci贸n de su diversidad, planifique su respuesta educativa de acuerdo con las caracter铆sticas, posibilidades y capacidades de cada uno de los estudiantes.

Innovaci贸n y Estrategias en Dislexia y TDAH 26 de Junio en Sant Cugat

26 juny de 09:00 a 19:30

En las V Jornadas sobre las Diferencias de Aprendizaje ofrecer谩n informaci贸n, estrategias y herramientas pr谩cticas para el trabajo diario de profesores y profesionales del mundo educativo.

Intervenci贸n en dificultades de aprendizaje 30 de Junio en Madrid

30 juny de 08:30 a 19:30

Las DEA no resultan f谩ciles de describir ni tampoco de operativizar y no lo son ni para el investigador, ni para el cl铆nico, ni para el educador. El concepto y la definici贸n son muy cambiantes y van evolucionando continuamente a lo largo del tiempo. Sin embargo, hay un consenso un谩nime en la importancia de la intervenci贸n precoz y multimodal para una mayor compensaci贸n del trastorno y para evitar el sufrimiento emocional que genera tener dificultades de aprendizaje. 聽Objetivos del curso…

Detecci贸 i intervenci贸 de la discalc煤lia 5 de Juliol a Barcelona

5 juliol de 08:30 a 15:00

La聽discalc煤lia, entesa com la disl猫xia dels nombres, 茅s un trastorn caracteritzat per la pres猫ncia de dificultats severes en la comprensi贸 i manipulaci贸 dels nombres.

Taller sobre alumnat amb altes capacitats intel路lectuals: detecci贸, avaluaci贸 i intervenci贸 6 de Juliol a Barcelona

6 juliol de 08:30 a 15:00

La recerca de la igualtat i la individualitzaci贸 de l鈥檈nsenyament, comporta la necessitat que l鈥檈scola reconegui les difer猫ncies individuals de l鈥檃lumnat i, en funci贸 de la seva diversitat, planifiqui la seva resposta educativa d鈥檃cord amb les caracter铆stiques, possibilitats i capacitats de cada un dels estudiants.

Detecci贸, diagn貌stic i intervenci贸 del TDAH 9 de Juliol a Barcelona

9 juliol de 09:00 a 15:00

El trastorn per d猫ficit d鈥檃tenci贸 amb o sense hiperactivitat (TDAH), 茅s un聽trastorn que s鈥檌nicia en la inf脿ncia i es caracteritza per dificultats per mantenir l鈥檃tenci贸, hiperactivitat o exc茅s de moviment i impulsivitat o dificultats en el control dels impulsos. Actualment es parla d鈥檜na prevalen莽a entre el 5-7% de la poblaci贸. La caracter铆stica essencial del TDAH 茅s un patr贸 persistent de desatenci贸 i/o hiperactivitat-impulsivitat, m茅s freq眉ent i greu que l鈥檕bservat habitualment en subjectes d鈥檜n nivell de desenvolupament similar. Alguns autors, destaquen…

11 juliol de 08:00 a 15:00

El Trastorn de l鈥橢spectre de l鈥橝utisme (TEA) es un trastorn del neurodesenvolupament que implica dificultats en les 脿rees de la comunicaci贸 social rec铆proca, i la conducta i/o interessos repetitius. Les darreres dades de prevalen莽a als EEUU situen la prevalen莽a en 1 de cada 59 nens/es, sent 4 vegades m茅s com煤 que s鈥檈xpressi en nens que en nenes. A Europa les darreres dades de prevalen莽a se situen entre 1-2%. Malgrat la major consciencia social assolida en torn al TEA durant els…

Detecci贸, diagn貌stic i intervenci贸 del TEA 11 de Juliol a Barcelona

11 juliol de 08:30 a 15:00

El Trastorn de l鈥橢spectre de l鈥橝utisme (TEA) es un trastorn del neurodesenvolupament que implica dificultats en les 脿rees de la comunicaci贸 social rec铆proca, i la conducta i/o interessos repetitius. Les darreres dades de prevalen莽a als EEUU situen la prevalen莽a en 1 de cada 59 nens/es, sent 4 vegades m茅s com煤 que s鈥檈xpressi en nens que en nenes. A Europa les darreres dades de prevalen莽a se situen entre 1-2%. Malgrat la major consciencia social assolida en torn al TEA durant els…

+ Export Events

Utilitzem cookies pro虁pies i de tercers per millorar la seva experie虁ncia i els nostres serveis, analitzant la navegacio虂 en el nostre Lloc Web. Si continua navegant, voste虁 esta虁 acceptant el seu u虂s. Podeu obtenir me虂s informacio虂 a la nostra Poli虂tica de cookies.

Los ajustes de cookies de esta web est谩n configurados para "permitir cookies" y as铆 ofrecerte la mejor experiencia de navegaci贸n posible. Si sigues utilizando esta web sin cambiar tus ajustes de cookies o haces clic en "Aceptar" estar谩s dando tu consentimiento a esto.

Cerrar